FAQ
Produkty i rozmiary
Aby prawidłowo dobrać rozmiar obuwia, zmierz długość stopy, w tabeli rozmiarów podane są wymiary stopy (wkładka może być nieco większa od stopy).
W razie wątpliwości prosimy o kontakt oraz chętnie doradzimy.
Wykorzystujemy najwyższej jakości skóry licowe i zamszowe z Włoch, Hiszpanii, Turcji i Ukrainy – pełna skóra cielęca poddana specjalnej obróbce olejami roślinnymi zapewniając miękkość i trwałość, a zamsz zaimpregnowany jest warstwą hydrofobową
Skóra naturalna nie jest w 100 % wodoodporna, ale dobrze chroni przed deszczem. Dla pełnej ochrony zalecamy stosowanie impregnatów i unikanie zanurzenia obuwia w wodzie.
Całość produkcji prowadzona jest na Ukrainie, przez doświadczonych rzemieślników.
Czyść je miękką, suchą ściereczką. Regularnie stosuj odżywki i impregnaty. Przechowuj w suchym pomieszczeniu i używaj prawideł – w szczegółach dostępny jest nasz Przewodnik pielęgnacyjny.
Zamówienia online
Wybierz produkt i dodaj go do koszyka. Następnie przejdź do kasy („CHECKOUT”), zaloguj się lub kontynuuj jako gość, uzupełnij dane dostawy, wybierz formę płatności i sfinalizuj zakup.
Potwierdzenie zostanie automatycznie wysłane na adres e-mail podany przy zakupie
Numer (np. #1234) znajduje się w mailu z potwierdzeniem zamówienia.
Zmiany możliwe tylko przed rozpoczęciem realizacji — do 30 min po złożeniu. Po rozpoczęciu wysyłki dostępny jest zwrot.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, napisz do nas info@horton-store.pl.
Nie. Wysyłamy na adres podany podczas składania zamówienia.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, napisz do nas info@horton-store.pl.
Płatności
Akceptujemy płatności za pośrednictwem systemy Przelewy24. Możesz zapłacić kartą Visa, Mastercard, American Express, a także za pomocą Apple Pay lub bezpośrednio przez konto PayPal.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Płatności.
Powodem może być bank wydawcy karty. Prosimy o kontakt z bankiem, szczególnie przy kartach przedpłaconych.
CVV to trzycyfrowy kod zabezpieczający na odwrocie karty, wymagany przy płatnościach online.
Wysyłka i dostawa
Oferujemy bezpłatną dostawę za pośrednictwem Paczkomatów InPost.
Przygotowanie i zapakowanie zamówienia zajmuje 1-2 dni roboczych. Czas dostawy zależy od regionu.
Jeśli śledzenie nie wykazuje ruchu przez ponad 5 dni roboczych, skontaktuj się z obsługą klienta przez e-mail: info@horton-store.pl.
Zwroty i wymiana
Możesz zwrócić zakup w ciągu 14 dni od otrzymania.
Tak, wymiana jest możliwa. Koszt przesyłki w obie strony pokrywa klient.
Produkty zakupione na wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.
Zwrot środków następuje w ciągu 3-14 dni od otrzymania paczki w naszym magazynie, w zależności od banku i metody płatności.
Masz inne pytania?
Masz inne pytania lub potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami:
info@horton-store.pl
Lub za pośrednictwem poniższego formularza.